onsdag 16 oktober 2013

Veckoslutsshoppingen

Älskat loppis har jag gjort länge. Hittat fynd har jag också allt som oftast gjort. Både min egen och barnens garderober består till stor del av kläder inköpta på loppis. Höjdpunkten uppnås ju verkligen när vi har loppis i den egna hembyn. Förra veckan onsdag till söndag spenderade jag många timmar bland borden och klädstängerna i lokalen. Jag njöt av den glada stämningen som rådde bland alla besökarna, jag klämde, kände och tummade på allt möjligt som trängdes på och under borden. För några dagar hade vi ett alldeles eget fullproppat varuhus i Harrström som leverade det mesta man kunde tänka sig. Inte behöver jag åka till Vasa nu på länge när jag fick förnyad garderob här hemma istället, måste ju vara ännu bekvämare än internetshopping de här, jag fick ju faktiskt prova grejerna också innan jag bestämde ifall jag skulle spendera en tvåa, en femma eller något liknande.







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar