lördag 7 juni 2014

Chill out

 
Efter en arbetsvecka som tärt på välmåendet så gör helgens smekande värme ytterst gott. Med ett hav av känslor som vibrerat under huden, jaa till och med gett vika för korta, synliga och oreglerbara utbrott så gör jag nu mitt bästa för att bearbeta, förstå och hantera situationen och mina reaktioner. Naturen och de yttre förutsättningarna är av högsta klass och hjälper mig att hitta lugn och jag försöker njuta av den underbara försommar med all dess ljus, grönska, blomster och dofter.
 
Den stora vasen med syren i är mitt senaste inköp från Zelected By Houze á la Petra. Sen har också familjen fått ett gammalt klaffskåp i arv som vasen står på, men det kan ni få mer av sen när jag fått några fina bilder tagna av det.
 
Fredagsvinet blev det här och den här gången var det nog namnet på vinet som fick mig på fall.
Chill out vad var jag behövde!    
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar