tisdag 3 januari 2017

Visst blir jag bara yngre hädanefter?!

Jag har haft födelsedag idag. Jag har även börjat jobba idag igen samt drabbats av förkylning. Det var lite tungt idag, kan väl inte ha något med åldern att göra eller... Nää, tänker att jag kommer att helt skippa att fokusera på fysisk ålder från och med nu... Med min mentala ålder finns ju alla möjligheter att variera sig. Jag får känna mig som fnittrig tonåring med blossande kinder, som en nattens drottning på dansgolvet, som den oroliga tvåbarnsmamma jag ibland är eller som en gammal själ med sår och ärr som härdat genom åren. En siffra är vad det är, en siffra. Jag är så mycket mer och vill tillåta mig själv att vara så mycket mer. Så hädanefter kanske jag bara blir yngre?!

En stund med en bok är min stund!

Tack för alla grattisar på olika sätt och vis och även två önskade presenter har överräckts! Och dessutom fick jag brev av republikens president dagen till ära, absolut något att minnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar