lördag 13 april 2013

Alla dar är inte lika bra

Jag har haft en seg, trög och slö dag. Jag har känt mig lika grå och trist som vädret därute. Efter att ha haft solskensdagar i veckor nu så var jag inte alls beredd på hur bland annat tråkigt väder kan påverka mig. Vi var ute någon timme imorse i slasket och det var väl ändå dagens bästa timmar, sen har jag helst bara legat på soffan, gäspat, suckat och stönat. Den lilla här på bilden under har inte direkt accepterat mitt slöande utan istället ställt det mesta på sin spets. Nu sover hon i varje fall och jag har suttit i bastun en stund. Det känns som att det börjar släppa nu så hoppas morgondagen inleds med bättre feelis.

2 kommentarer:

  1. Grått och trist här också. Liten blir inte det minsta friskare, så mammahjärtat blöder lite också. Suck.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmeen, det var ju inte alls så vi önskade... :( Vi får höras ikväll!

      Radera