lördag 5 mars 2016

Inte riktigt som man tänkt sig

Sportlovet började på bästa vis förra helgen med solsken, uteaktiviteter och friskt humör. Efter söndagens utmaningar i utförsbacken hade jag ömma muskler i två dar, jobbade också tisdag-onsdag. Sen blev det inte så mycket mer, på natten till torsdag fick jag hög feber låg däckad hela dagen, på fredag var jag med barnen på Hopsis hoppborgslekland i Korsnäs för att jag lovat, dock under påverkan av en del medikament. Och igår kväll dukade även Wilmer under för febern... Så nu är vi båda två betydligt lugnare versioner av oss själva. Filmerna byter av varandra däremellan vi tupplurar tillsammans. Måste ändå erkänna att det är ganska mysigt med den här sortens Wilmer någon dag i året också, han ligger lojt och diskuterar lugnt om det ena och det andra utan att behöva ha tusen järn i elden samtidigt. Kanske vi klarar oss undan olycksfall, blåmärken och skråmor någon dag nu då? Jaa så mina två semesterdagar denna vecka blev ju inte riktigt som jag tänkt mig!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar