måndag 25 juli 2016

Semesterbilder








 
Mer än två veckor har passerat sen jag sist skrev några rader här. Jag låter bilderna här ovan berätta vad vi mestadels sysselsatt oss med. Syster med familj var här en vecka och vi njöt i varandras sällskap och kusinerna fyllde på med kusinkärlek. Simmat i solnedgången och gått långa raska promenader med syrran. Grillat och ätit gott. Firat födelsedagsbarn och en del mer!
 
Det har också blivit flera dygn ute på ön. Massor med kortspel, plask och bad, åka båt och fiska. Livet när det är som enklast och bäst, känns det helt enkelt som.
 
Senaste veckan blev det även en kort resa till storstaden Helsingfors för lite nya upplevelser och äventyr tillsammans med vänner. Jag tänker att jag återkommer till den resan och i ett senare inlägg. Ha det gott alla, nu ska jag äta lite nyplockade jordgubbar! 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar