onsdag 13 juni 2012

Kvinnspring

Runtom på flera av de bloggar jag följer har det handlat rätt mycket om löpning, träning etc. på sista tiden. Känner absolut att jag blir inspirerad av alla som springer, hittar rytmen och kan njuta av det också. Men att omsätta inspiration till praktik är dock tydligen betydligt svårare än att slösurfa runt och låta sig inspireras i det oändliga.

Men kanske efter ikväll... Jag och många fler tar oss an NiceRun i Vasa ikväll, för mig antagligen i promenadfart, men kanske synen av alla kvinnor med löpsteg ger den där sista kicken för att snöra på sig skorna och sätta fart längs vägarna här hemma då också.

Och om inte, så skall jag i varje fall njuta till fullo av sällskapet och picnicen.


Lite Good Feeling på de så!

2 kommentarer:

  1. Hej Sofia! Fick höra om din blogg i dag på jobbet - blev nyfiken! :) Dina texter/tankar berör. Tittar säkert in igen! Hoppas kvinnspringet/promenaden varit en fullträff! Och hoppas att allt annars är bra också! Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack! Joo, det var skoj ikväll och fantastiskt väder! Välkommen igen!

      Radera