tisdag 29 maj 2012

Kvällen är min

Jag bäddade ner trötta barn redan vid åtta ikväll och mannen for ut i fiskebåten. Det är mycket sällan förekommande nuförtiden med flera timmar kväll hemma helt för sig själv. Nåå, vad gör hon då?! Hon frossar i popcorn, njuter av kvällssolen som tränger ner mellan tallarna, spelar musik aningen för högt så hon riskerar att väcka någon av de sovande små trollen (men Euphoria måste spelas högt), söker som en knarkhund efter godis i alla skåp och lådor och hon skall också läsa några kapitel tantsnusk innan hon somnar. Så sånt.

Här har ni min sol och mina tallar!

Och här har ni Euphoria, bara att skruva upp volymen!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra kväll! Fast detdär med Euphoria har jag ändrat uppfattning om sen igår kväll, åkte tåg från Åbo och 45 min, nonstop, spelade en resenär Loreens bidrag igen och igen och igen. Flera stycken bytte vagn och till sist var det två st som sa åt henne att sluta...men fram tills dess var det en helt ok låt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eufori i lämpliga mängder så kanske den håller i sig längre! :)

      Radera