fredag 10 februari 2012

Layouten?

Sitter här och leker med olika utseenden för bloggen, vet inte alls om jag hittat rätt ännu... Ni får ursäkta om det kommer att ändras lite till och från det här ännu innan jag hittat något jag är riktigt nöjd med.

Med förra inlägget i åtanke så måste jag nog erkänna att jag inte har varit upp över öronen förälskad hela dagen idag. Men nu när han ligger där och snussar sött, så slår den till igen med samma obegripliga kraft, dagens konflikter och frustation är som bortblåsta.

2 kommentarer:

  1. Layouten i detta nu tycker jag fungerar perfekt. Tycker du hittat ganska rätt redan nu. Jag tolkar den såhär: Med sikte på framtiden i en trygg och älskad miljö...

    För övrigt tyckte jag att den "gamla" layouten skulle funkat för en lite sunkig äldre författare (av manligt kön) som inte haft fram dammtrasan under det sista seklet, utan förvarat sina bokpärlor under pansarvagnar :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag gillar havstemat och sen är tolkningen helt fri :)
    Sen är ju inte dammtrasan i så flitig användning här heller så helt fel skulle inte det varit :)

    SvaraRadera