onsdag 21 mars 2012

2 x Tack

cheesecakedream.blogspot.com

Blev bjuden på sötsaken macarons för första gången i måndags. Riktigt fina och goda sådana som värdinnan för kvällen själv dessutom bakat. Verkligt lyckat, tack! Nu när jag såg hur svårt  de två mästerkockarna på Tv4 hade det och mindre fina deras macarons blev förstår jag ännu mer att uppskatta måndagens bjudning. Det har dock blivit uppenbart för mig att det inte är något jag skall pröva mig på.

Vill tacka Linn för länken som hon satte upp efter gårdagens föreläsning. Det har gjort att säkert över 200 fler läsare än vanligt har varit in hit och kikat idag. Hoppas att någon hittade något som var intressant och kanske kan tänka er att titta in igen nu som då. Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Själv blev jag riktigt inspirerad av att själv testa efter att ha sett det i tv i onsdags, men svårt verkar det verkligen vara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skall du göra, för supergott var det iallafall! Lycka till!

      Radera