tisdag 20 mars 2012

linnjung.com

Jag åkte till närmsta staden i söder för att lyssna till stor-bloggerskan Linn Jung prata om bloggandet. Det var intressant att höra om hur hon börjat, vad hon tycker att man skall tänka på och så vidare. Det var nog så att de flesta av oss som var där så funderade på lite liknande frågor och några lätta och allmängiltiga svar finns det inte. Var och ens livssituation och blogg ställer olika krav och var och ens gränser varierar för vad man vill eller kan blogga om.

Men det lär nog dröja för mig innan jag har den rutin och snabbhet i inläggsskapandet som hon besitter. Men förhoppningsvis gäller även i det här fallet att övning ger färdighet.


2 kommentarer:

  1. Mina tankar har ännu idag gått i bloggandets tecken... Får, se, får se :-) K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bara väntar att du skall köra igång! :)

      Radera