måndag 19 mars 2012

Klädbekymmer


Jag har knappt tittat och ännu mindre handlat något åt mig själv i klädväg det senaste året. Nu börjar det dock vara dags att förnya garderoben en aning, allt som finns där känns gammalt, slitet och urtvättat. Måste försöka ta mig en dag på egen hand för att botanisera runt i klädbutikerna och handla lite basplagg och våriga vardagskläder, för något annat behöver jag nu just inte.

Förrutom en klänning inför lilltösens dop då... Förra veckan var jag och sökte en klänning, men nej nej... Det fanns inte riktigt något alls som föll mig i smaken, tycker nog att jag gick igenom hela Vasas sortiment... Sen kollade jag runt lite på nätet också och hittade väl någon som jag tycker om men då tyckte jag att de var lite dyra (ca 80 €). Sen har jag nog också en liten spärr vad det gäller att handla kläder på nätet, jag vill nog helt enkelt känna, klämma och prova innan jag bestämmer mig.

Single Desses - MULTICOLOUR
boozt.com

DREW DRESS-  SP11 / H - SIROCCO
boozt.com



2 kommentarer:

  1. Linda Granbäck19 mars 2012 kl. 18:52

    Jag röstar på den blommiga! Shopp på näte tu bara, gar så bra så ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste börja våga helt enkelt! ;) Den blommiga är jättefin, men lite högt pris.

      Radera