onsdag 10 oktober 2012

Segt som bara den

Jag är en person som nästan alltid hittar sömnen snabbt och sen sover jag så gott som natten igenom. Våra barn har också alltid sovit bra om nätterna så på så vis är jag säkert ordentligt bortskämd enligt en del andra småbarnsföräldrar.
 
Men idag behöver vi inte prata koppar eller muggar utan kan rent av tala i termer av litervis med kaffe. Och inte tycks det hjälpa heller. Nu har jag sovit dåligt ett par nätter och det funkar inte för mig... Jag har ont i rygg och axlar, huvudet känns som det skall vara fullt med seg snor (är inte förkyld) och så gör den månatliga blödningen sig påmind som ett irriterande molande nere i maggropen. Tur för Wilmer att det var dagisdag idag så han slipper zombiemorsan, men den andra lilla avkomman får lov att stå ut några timmar till.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar