lördag 9 februari 2013

Grattis på 1-årsdagen bloggen!

Jag höll nästan helt på att missa att det idag är på pricken ett år sedan jag skrev mitt första blogginlägg. Ett helt år har passerat och jag har producerat 226 inlägg, både kortare och längre sådana. En sak som jag är säker på, är i varje fall att knappast en enda av dessa texter skulle ha blivit skrivna om jag inte haft det här forumet att skriva dem i. Det är helt enkelt mer lockande att dokumentera vardagen, reflektera över världen och skriva ner känslor här än i en stängd undangömd dagbok. Jag vet inte riktigt varför, men det måste ju ha att göra med att jag här vet att det finns några läsare och att jag också får en del respons och feedback på mina skriverier. Så tack så jättemycket till er läsare och ni som tar er tid att kommentera ibland.
 
När jag bläddrar tillbaka bland det som blivit skrivet så ser jag bland annat vad som jagat upp mig under året och väckt debattören till liv, men framförallt så kan jag bläddra bakåt och se vad som varit bra, roligt och som jag uppskattat under året som gått.
 
Fortsättning följer!

4 kommentarer:

  1. Grattis till bloggen och till rösten bakom! Glada är vi som får följa med och läsa - inlägg av både tyngre och mera lättsamt slag. Keep up, som man brukar säga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Inga planer på att lägga ner än så länge!

      Radera
  2. Grattis :) Fortsätter gärna följa dig och dina funderingar :)

    SvaraRadera