söndag 3 februari 2013

Veckan framför

Med en fullspäckad vecka framför mig så känns väl söndagskvällen lite så där. Det blir en vecka med fyra dagar jobb istället för tre och så går helgen i talkoarbetets tecken. Imorgon jobb i Vasa till framemot kvällen, på tisdag siktar jag mot Nykarleby och onsdag och torsdag Tammerfors. Fredag, lördag och söndag föreberedelser inför, och soppdag.
 
Hinner inte vara med barnen så mycket som jag vill den här veckan. Hinner knappast med så mycket annat eget heller. Nåjaa, jag biter ihop och betar av en dag i taget så kommer ju också den här veckan att försvinna i ett svisch precis som de flesta andra. Jag hoppas på en vecka med bra bilföre och god mat.

1 kommentar:

  1. Tuff vecka har du! Men den är snart förbi den här veckan också, alltid nåt! Heja, heja!

    SvaraRadera